Aug 19, 2011

my 1st entry ..

mood : unstable -.-

yeahh , dis is my 1st entry since my old blog was deactvated
to my followers , 
sowy sygg coz i dah x aktif blog yg lame , kne hack damn !
erm i dun knoe wat i'm going to say ..
coz mood now unstable , grrr !
someone plezz heal me , i need somebody :(



juz want to say..
i dun believe cheaters!
to sesape yg ade awek or boyfie tuh ,
pndai2 lah jage kay . jgn smpai gf/bf korg gtal ngan org laen~
bkn ape , if dah kapel tuh wat care kapel . tayah nk flirthy ngan gurl or laki laen.
syukurlah ngan pe yg ade. 
nnt yg dikejar x dpt , yg dikendong t'cicir plak..
n one more thing..
if korg dah syg ngan awek or boyfie korg tuh , jgnla saketkn aty diorg.
if love juz say it , if dont juz leave it !
jgn bagi harapan kt org tuh if cinta awk kat dia x brape pasti
nnt ade org yg terluke sbb prangai awk tuh ..

erm kay , smpai cni dulu . talk later kay , c yaa !
muahxsss ! :)




No comments: